AME - O carte preferată de majoritatea cititorilor

Despre Micul Dejun


  
           Cateva idei despre micul dejun
  • Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei.
  •  Acesta ofera energia de care avem nevoie pe  parcursul zilei iar saritul peste micul dejun iti incetineste metabolismul si te face sa te simti lipsit de vlaga si demotivat - Imbunatateste performantele elevului la scoala
  • Este bine ca sa se inceapa micul dejun dupa 30 minute dupa trezire pe cand corpul simte cel mai mult nevoia de hrana.
  • Medicii nutritionisti recomanda ca micul dejun sa contina aproximativ 300 de calorii.
  • Saritul peste micul dejun favorizeaza obezitatea si bolile.


        Acum cateva idei de mic dejun rapid si usor:

      Pentru inceput un mic dejun echilibrat si sanatos trebuie sa contina:
  1. Cereale - furnizeaza organismului carbohidrati
  2. Alimente care contin calciu - lapte,iaurt,verdeturi inchise la culoare
  3. fructe sanatoase bogate in vitamine si calciu - mar (ofera energie si tine de foame de dimineata in locul cafelei) , portocala , banane
  4. Si o portie de proteine cum ar fi ouale sau carnea






Si aici ideile
  1. Un bol de cereale(integrale) cu lapte si daca vreti peste sa adaugati peste niste fructe bogate in antioxidanti.
  2. Un baton din fulgi de ovaz,ceva fruct la alegere (de preferabil mar) si un pahar cu lapte
  3. O felie de paine unsa cu branza topita,o rosie si un ou fiert tare
  4. O omleta sau clatite
  5. Un sandwich
  6. Paine prajita unsa cu ce vreti voi si merge si un ceai verde care ajuta la arderea caloriilor

       Sursa: sfatulmedicului 


     Si aici melodia saptamanii: